Kontaktinfo
Telefon
72548900
Adresse
Churchills veg 20
Epost
charllund-bskole.postmottak@trondheim.kommune.no
Vis mer Vis i kart

Oppdatering av kontaktinformasjon:
Ved endringer i kontaktinformasjon til foresatte skal skolens administrasjon varsles. Dette gjøres via mail til postmottaket: charllund-bskole.postmottak@trondheim.kommune.no og mailen må inneholde ditt barns navn og klasse.




Nyheter fra skolen:

  • 17.mai-arrangementet i Charlottenlund-hallene 2014

    17.mai-arrangementet i Charlottenlund-hallene 2014   Kjære foreldre og foresatte ved Charlottenlund Barneskole, Charlottenlund Barneskole har i flere år hatt en tradisjon med familiearrangement i regi

    Vis mer...

    Vis mindre...

    17.mai-arrangementet i Charlottenlund-hallene 2014

    Kjære foreldre og foresatte ved Charlottenlund Barneskole,

    Charlottenlund Barneskole har i flere år hatt en tradisjon med familiearrangement i regi av FAU og Korpset på ettermiddagen 17. mai i Charlottenlund Hallen. Inntektene fra dette blir delt 50/50 mellom FAU og Korpset, noe som kommer barna til gode. I år også er vi så heldig å få bruke begge idrettshallene – en for servering og en for aktiviteter.

    Dette er et foreldrestyrt arrangement og foreldre/foresatte fra 1.-7. trinn har tidligere vært ansvarlig for gjennomføringen.

    Vi i FAU v/ arrangementskomiteen ser at det har til tider vært vanskelig å få med nok foreldre fra alle klassetrinnene. Så istedenfor for at alle trinnene blir engasjert hvert år har vi bestemt at fra og med 2012 vil kun foreldre fra tre klassetrinn være ansvarlig for 17.mai-arrangementet – 3., 4. og 5. trinn.

    Ja, vi trenger flere foreldre fra hvert trinn, men det blir konsentrert på tre år i istedenfor sju (ca. 46 stk. fra hvert trinn). Arrangementet i hallen er fra kl. 15:30 – 18.00, og deretter rydding fra ca. 18.15 – ca. 19.00. Hver vakt under aktivitetene er på 1 time og 15 minutter.

    • 3. trinn – ansvarlig for aktiviteter inne i hallen, samt rigge ned aktiviteter og

    bord/stoler etter arrangementet

    • 4. trinn – ansvarlig for rigging av aktiviteter og bord/stoler på 16. mai, samt salg av kaker/drikke, og aktiviteter
    • 5 trinn – ansvarlig for kakebaking

    Det vil da være et ekstra ansvar for foreldrene på disse 3 trinnene om å stille opp på de tildelte oppgavene slik at arrangementet blir gjennomført på en god måte. Dere som blir involvert vil få nærmere informasjon av trinnkontakt i FAU.

    Det vil også komme informasjon om barnetoget i byen 17.mai, med mail om påmelding via lenke for deltakelse i barnetoget og busstransport fra skolen til byen.

    Vennlig hilsen

    FAU v/ Arrangement-komiteen

  • Skoleskyss - søknad for skoleåret 2014/15 må være skolen ihende innen 28. mars

    Informasjon om skoleskyss finner du her: https://www.atb.no/skoleskyss/category497.html   De som har skoleskyss pga lang skolevei inneværende skoleår behøver ikke å søke på nytt.

    Vis mer...

    Vis mindre...

    Informasjon om skoleskyss finner du her: https://www.atb.no/skoleskyss/category497.html

    De som har skoleskyss pga lang skolevei inneværende skoleår behøver ikke å søke på nytt.

  • Skolestartere høsten 2014

    Det vil bli innskriving for skolestartere høsten 2014 mandag 24. februar og tirsdag 25. februar. (Alle vil få invitasjon til en av dagene). Alle elever vil også bli invitert til en førskoledag i juni

    Vis mer...

    Vis mindre...

    Det vil bli innskriving for skolestartere høsten 2014 mandag 24. februar og tirsdag 25. februar. (Alle vil få invitasjon til en av dagene).

    Alle elever vil også bli invitert til en førskoledag i juni (3. og 4. juni). Foreldremøte for skolestartere blir torsdag 5. juni.

    Vi gleder oss til å ta imot nye 1. trinnselever:)

  • Vis alle (3)
Oppdatert: 05.01.2014

Charlottenlund barneskole