HVORDAN ER DET MED DEG? VIL DU JOBBE MED OSS?

Vil du bli sett på jobb? Vil du vite at du har gjort en virkelig forskjell hver eneste dag? Jobbe med komplekse sykdombilder uten å miste fokus på hele mennesket? Følge brukerne dine over lang tid, skape relasjoner, møter og meningsfylte øyeblikk for de du jobber med?

Da kan kommunehelsetjenesten være en arena for deg. Vi er en innholdsrik del av helsevesenet. Vi er også den delen av helsevesenet som virkelig kommer tett innpå livet til de fleste av oss. Vi har fantastisk mange interessante og faglig utfordrende jobber som venter på dyktige, engasjerte og gjerne erfarne fagfolk som er klar for neste steg.

VI ANSETTER

Er du sykepleier og har lyst til å jobbe på et spennende helsehus?

Vi ansetter nå sykepleiere Øya helsehus.

Øya helsehus består av 128 korttidsplasser fordelt på sju avdelinger. Tjenestetilbudet omfatter øyeblikkelig hjelp døgn, medisinsk observasjon og behandling, etterbehandling for hjertemedisin og lindrende behandling. De som jobber ved helsehuset er leger, sykepleiere, vernepleiere, helsefagarbeidere, fysioterapeuter og ergoterapeuter.

Velkommen til oss!

Les stillingsutlysningen her for sykepleiere

Lederspire som ønsker nye utfordringer?

Byåsen bo- og aktivitetstilbud ansetter ny avdelingsskjema.

Som avdelingsleder hos oss vil du være en del av et lederteam som består av enhetsleder og ni avdelingsledere. Sammen skal vi videreutvikle tjenestene hvor utvikling av den enkelte avdelingsleder og medarbeider er en sentral del i dette. Enheten er organisert i 23 ulike tjenestesteder og hus.

Les stillingsutlysning her

Vernepleier ansettes

Ved enhet for rustjenester avdeling uteteamet har vi en spennende stilling for vernepleier .

Vi har en ledig stillinger i 100% til vernepleier.

tillingen i er primært knyttet til oppfølging av personer med alvorlig psykisk helse og langvarig rusavhengighet, ambulant oppfølging. Du vil møte personer med ulike psykiske og somatiske helseutfordringer, og man vil tilegne seg erfaring med å jobbe helhetlig og du vil få en variert arbeidshverdag.

Les stillingsutlysning her

Drømmejobb eller monsterbakke?

Velkommen til kommunehelsetjenesten

Hva vet du egentlig om kommunehelsetjenesten?
Har du hørt at det er lite faglig utfordrende å jobbe hos oss? Tenker du at du ikke får brukt faget ditt ordentlig? At du til og med vil kunne stagnere faglig hos oss?

Da er det på tide å oppdatere kunnskapen din.

Vi vet at det eksisterer mange feiloppfatninger og kanskje til og med fordommer mot det å jobbe i kommunehelsetjenesten. Vi vet at noen tenker at brukerne våre ikke er faglig utfordrende. At dagene går til kaffekoking og omsorg.

Noe er sant. Kommunehelsetjenesten er ingen dans på roser. Du jobber ikke i helsevesenet hvis det er det du er ute etter. Det blir aldri nok ressurser. Vi skulle alltid hatt flere hender, hoder og hjerter på jobb. Ansvaret er stort, jobben er viktig. Det er ikke så mye å skjule seg bak, og mange er avhengige av nettopp deg.

Det er kanskje akkurat dette som gjør at for mange er dette selve drømmejobben. Kanskje til og med det eneste stedet de kan tenke seg å jobbe for å få bruke faget sitt fullt og helt.

MØT NOEN AV OSS!

OPPDATER KUNNSKAPEN DIN