Feil ved betaling med avtalegiro

Sist oppdatert: 08.07.2020

Hvis du er berørt har du fått en feilmelding i nettbanken, eller så har den aktuelle fakturaen forsvunnet helt fra nettbanken din. Hvordan feilen opptrer er avhengig av den bankforbindelsen du har.

Dersom regningen fortsatt ligger i nettbanken med feilmelding, kan du endre bankkontonummeret til 1503.73.55086 og starte avtalegiroen på nytt. I uke 11 vil Trondheim kommune sende ut en papirkopi av fakturaene med påminnelse om betaling for de som ikke har blitt betalt innen 7. mars. Det vil selvfølgelig ikke bli tilleggsgebyr eller rentebelastning for disse.

Denne feilen oppsto i forbindelse med at Trondheim kommune i disse dager innfører et nytt økonomi- og regnskapssystem. Vi beklager ulempen dette måtte medføre for deg.