Invitasjon til pressekonferanse

Trondheim kommune inviterer med dette media til pressekonferanse om smittevernråd i påskeferien, tiden etter påske og generell informasjon om smittebildet og mulige utviklingstrekk i tiden som kommer.

Sist oppdatert: 21.02.2022

Illustrasjonsbilde fra tidligere pressekonferanse
Trondheim kommune inviterer med dette media til pressekonferanse om smittevernråd i påskeferien.

Pressekonferansen finner sted i bystyresalen i rådhuset fredag 19. mars klokka 12.30.

Representanter fra Trondheim kommune og samarbeidet i Trondheimsregionen vil være til stede. I tillegg vil det bli gitt informasjon om det pågående vaksinearbeidet.

Pressekonferansen streames på trondheim.kommunetv.no. Media som ønsker å sende pressekonferansen på egne plattformer kan få embed-kode ved å kontakte .

Vi minner om at media må søke å begrense antall representanter til et minimum. Vi ber om at media møter i god tid. Munnbind skal brukes på vei inn og ut av rådhuset, og dersom man ikke sitter på faste plasser i salen.

Ved spørsmål, ta kontakt med kommunikasjonssjef Harry Tiller på .