Ennå for tidlig å bestille time til koronavaksinasjon

Vaksinasjon- og smittevernkontoret i Trondheim mottar svært mange henvendelser om høstens vaksineanbefalinger. Det er foreløpig ikke mulig å bestille time til koronavaksinasjon digitalt via Trondheim kommunes hjemmesider.

Sist oppdatert: 15.09.2023

eldre person får vaksinesprøyte
Mostphotos

Vaksinetilbudet starter først når de nye oppdaterte vaksinene fra Folkehelseinstituttet kommer. Foreløpig er det ikke kjent  når vaksinene vil bli distribuert.

Trondheim kommune vil komme med informasjon om kommunens vaksinetilbud når informasjon fra Folkehelseinstituttet foreligger.

Nytt av høsten er at vaksinestasjonen er flyttet innad i Statens Hus. Besøkende som kommer til koronavaksinering skal benytte inngang H fra Bispegata. Timebestilling kan gjøres via Trondheim kommunes nettsider som tidligere, men vil være i en annen utforming. Dersom du av ulike grunner har behov for koronavaksine før oppstart av høstens tilbud, ta kontakt med Vaksinasjon- og smittevernkontoret.

Helse og velferd

Korona