Fordeler

Trondheim kommune jobber målrettet med faglig utvikling, både for den enkelte ansatte og for enheten samlet.

Som offentlig aktør er kommunen en trygg og forutsigbar arbeidsgiver både når det gjelder lønn, arbeidstid, permisjonsordninger, forsikringer og pensjon. Lov- og avtaleverk og våre interne retningslinjer legger gode rammer for omstillingsprosesser, rekrutteringsprosesser og oppfølging av den enkelte medarbeider.

Som ansatt melder arbeidsgiver deg inn i en meget fordelaktig pensjonsordning gjennom Trondheim kommunale pensjonskasse (TKP). Sykepleiere, leger og helsesykepleiere blir medlem av Kommunal landspensjonskasse (KLP) og lærere blir medlem av Statens pensjonskasse (SPK).

Gjennom medlemskapet i en av disse pensjonskassene, har du en av Norges beste pensjonsordninger. Se Trondheim kommunale pensjonskasse, Kommunal landspensjonskasse eller Statens pensjonskasse.

De fleste av organisasjonens ansatte omfattes av kommunens kollektive forsikringer gjennom KLP forsikring. Vi tilbyr bedriftsmedlemskap hos 3T og Actic med tilgang til Husebybadet, samt tilbud om trening for ansatte og deres familiemedlemmer på Nidarø treningsstudio.

Tilbake til Jobb hos oss

Sist oppdatert: 21.06.2023