Jobb under studiene?

Ung kvinne i blå genser med Trondheim kommunes logo smiler foran uskarp bakgrunn med utsikt mot Trondheimsfjorden og Munkholmen.

Er du sykepleier- eller vernepleierstudent og ønsker arbeidserfaring? Da vil vi høre fra deg!

Å jobbe under studiene gir et unikt innblikk i de faglige utfordringene og oppgavene som kommunehelsetjenesten byr på. Samtidig blir du bedre kjent med Trondheim kommune som arbeidsplass.

Søk på en av våre rekrutteringsstillinger og bli ansatt i en helgestilling på mellom 15-25 prosent. Du vil da få et stipend etter følgende satser:

• Kr 20 000 (brutto) for førsteårsstudenter
  • Kr 30 000 (brutto) for andreårsstudenter
  • Kr 40 000 (brutto) for tredjeårsstudenter

Lønna får du utbetalt som et engangsbeløp etter at du har fylt vilkårene i stillingen, som er å jobbe i jula eller påske og i sommerferien. Høres dette interessant ut? Følg med på våre ledige stillinger, og ta gjerne kontakt med en av enhetene våre for mer informasjon.

Tilbake til Jobb i helse

Sist oppdatert: 25.07.2023