Jobb i helse

Vil du gjøre en forskjell for andre?

Som ansatt i kommunens helsetjenester får du bruke faget ditt fullt og helt. Du får komme tett innpå livet til mennesker i ulike livsfaser og med ulike diagnoser, og du får følge pasienter over lang tid.

Vi tilbyr hele stillinger, og faglig utfordrende og interessante jobbmuligheter. Kommunen trenger spesielt mange sykepleiere, vernepleiere og helsefagarbeidere. I tillegg finnes det karrieremuligheter for blant annet leger, fysioterapeuter, ergoterapeuter, aktivitører, klinisk ernæringsfysiologer og psykologer hos oss.

Vi ruster oss for framtida

Kommunehelsetjenesten er ingen dans på roser. Ansvaret du får er stort, og mange er avhengig av nettopp deg. Men, for mange er betydningen av arbeidet de gjør, en viktig grunn til at de vil jobbe nettopp hos oss.

I Trondheim kommune ruster vi oss for framtida! Vi satser på forebygging, rehabilitering og velferdsteknologi, og jobber for at innbyggerne våre skal få leve gode liv og bo hjemme lengst mulig. Vi er spesielt opptatt av å forme tjenestene sammen med de som bruker dem, og deres pårørende.

Våre overordnede mål er:

• at flest mulig skal kunne bo hjemme
  • at vi bidrar til økt mestring blant de som mottar tjenester av oss
  • at måten vi bruker ressursene våre på skal være bærekraftig

Vi er stolte av alle våre dyktige helsearbeidere! Vi har gode fagmiljø og er opptatt av kompetanseheving. Nå vil vi gjerne ha deg med på laget!

Møt ansatte ved Havsteinekra

Kaja Refsnes Sunde hadde sommerjobb ved Havsteinekra helse- og velferdssenter 2022. Etterpå fikk hun lyst til å lage en film som formidler de ansattes opplevelse av å jobbe der.

- Selv tar jeg med meg erfaringene jeg fikk sommeren 2022 med glede og varme og med en oppfatning om at hverdagen på sykehjem egentlig er ganske fin, sier Kaja.

Menn i helse

Menn i helse er et prosjekt for menn mellom 25-55 år som mottar egnet ytelse fra Nav. Deltakerne får tittelen helserekrutt og det tilbys et komprimert utdanningsløp frem til fagbrev som helsefagarbeider.

Mer om Menn i helse

Test test