Hjem Politikk og planerTrondheim kommunerevisjonRevisjonsrapporterNy organisering av eiendomsforvaltningen i Trondheim kommune fra 2006 - er målene innfridd?

Ny organisering av eiendomsforvaltningen i Trondheim kommune fra 2006 - er målene innfridd?

Rapporten i pdf

I 2005 vedtok bystyrets sammenslåing av Trondheim eiendom og Trondheim byggservice. Vedtaket førte til at man i Trondheim kommune gikk bort fra en bestiller/utførerorganisering av eiendomsforvaltningen til en mer tradisjonell linjeledelse med rapportering fra direktør til rådmannen. Trondheim kommunerevisjon har i denne forvaltningsrevisjonen undersøkt om de tilsiktede målene med sammenslåingen er innfridd. I tillegg har vi undersøkt på hvilken måte rådmannen, Trondheim eiendom og Trondheim byggservice la til rette for og gjennomførte selve sammenslåingsprosessen.

Ved spørsmål om rapporten ta kontakt med Magnar Andersen på telefon 916 72 218 eller e-post magnar.andersen@trondheim.kommune.no.

Sist oppdatert: 25.05.2018

Fant du det du lette etter?

Takk for din tilbakemelding

Hva forsøkte du å finne? (ikke skriv personlig informasjon)


Din tilbakemelding blir ikke besvart. Hvis du behøver hjelp, vennligst benytt en av våre kanaler for kontakt.

A03-P1-EPI006